Najczęściej zadawane pytania

Jakie dokumenty są potrzebne do reklamacji i gdzie je przesłać?

Reklamacje związane z nieprawidłowym wykonaniem usługi przez przewoźnika np. nieterminowym doręczeniem lub naliczoną dodatkową opłatą należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje”. W załączniku wysyłając skan wypełnionego pisma reklamacyjnego, który można pobrać pod linkiem:
https:/tanienadawanie.pl/doc/formularz_reklamacyjny.pdf.
Wyjątek stanowi firma Poczta Polska, wszystkie reklamacje dotyczące przesyłek paletowych należy składać bezpośrednio do przewoźnika.


Firma InPost:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie: https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje.
Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma DPD:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie: https://zgloszenia.dpd.com.pl.
Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma DHL:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie:
https://dhl24.com.pl/reklamacje/dodaj/reklamacja_p.html.
Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma ETL / Geis:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Reklamacja powinna być w formie pisemnej i zawierać: datę, imię i nazwisko (nazwę), adres (siedzibę) Nadawcy lub Odbiorcy, przedmiot reklamacji, numer dokumentu potwierdzającego nadanie lub numer przesyłki, kwotę odszkodowania, podpis reklamującego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres:

Geis PL Sp. z o. o.
ul. Annopol 3
03-236 Warszawa
Lub adres e-mail: reklamacje@etlogistik.com


Firma Patron Service:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje". Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody”, dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon) a także dokument potwierdzający nadanie przesyłki.


Firma GLS:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje”. W załączniku wysyłając skan wypełnionego pisma reklamacyjnego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma FedEx:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje". Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody”, dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon) a także dokument potwierdzający nadanie przesyłki.


Firma UPS:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Reklamacja powinna być w formie pisemnej i zawierać: datę, imię i nazwisko (nazwę), adres (siedzibę) Nadawcy lub Odbiorcy, przedmiot reklamacji, numer dokumentu potwierdzającego nadanie lub numer przesyłki, kwotę odszkodowania, podpis reklamującego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres:

UPS Polska Sp. z.o.o.
ul. Prądzyńskiego 1/3
01-222 Warszawa
Lub adres e-mail: custservplpl@ups.com


Firma Poczta Polska:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje". Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody”, dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon) a także dokument potwierdzający nadanie przesyłki.

Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki paletowej należy zgłaszać bezpośrednio do przewoźnika. Reklamację należy złożyć e-mailowo do odpowiedniego oddziału. Kody oraz adresy mailowe znajdują się pod tym linkiem: https://www.poczta-polska.pl/biznes/towary/przesylka-paletowa/ po kodzie pocztowym odbiorcy trzeba wyszukać odpowiedni oddział, do którego należy wysłać reklamację.


Firma TNT:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje". Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody”, dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon) a także dokument potwierdzający nadanie przesyłki.


Firma ORLEN Paczka:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje". Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody”, dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon) a także dokument potwierdzający nadanie przesyłki.


Firma Pall-Ex:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje". Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody”, dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon) a także dokument potwierdzający nadanie przesyłki.


Firma GEODIS:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje”. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody”, dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon) a także dokument potwierdzający nadanie przesyłki.


Firma Rhenus Logistics:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Reklamacja powinna być w formie pisemnej i zawierać: datę, imię i nazwisko (nazwę), adres (siedzibę) Nadawcy lub Odbiorcy, przedmiot reklamacji, numer dokumentu potwierdzającego nadanie lub numer przesyłki, kwotę odszkodowania, podpis reklamującego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres e-mail: agnieszka.kowalska@pl.rhenus.com


Firma Ambro Express:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie: https://ambroexpress.pl.
Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).

Firma Rohlig SUUS:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje”. Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody”, dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon) a także dokument potwierdzający nadanie przesyłki. 


Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!